28 Kasım 2008

Başkalaşım

Devinim evrelerinde
Yüz çizgileri boyu akış

Dingin sevişmeler sonrası
Göçüp gidebilmek yangınıyla tutuşan yolcu

Uykusuz
Susuz
Yarı çıplak, yarı aç
Gergin, seslerin duyulmadığı bir frekans
Sahte ilişkiler süreci

Yaşadım ve yaşlandım.

Akmayan
Aksa da aklanmayan
Kirli bir zamanı terk ediyorum.

Edilgen cümlelerin kayıp öznesi,

Hüznün esir aldığı
Ve işkencelere saldığı bir zindan,

Korku imparatorluğunun yıkılmayan son kalesi

Silindi zihnimden birdenbire.

Yağmur'una kavuşan toprak gibi

Başkalaştım
Aşka alıştım

Soğudum
Sosyal kaçamak gecelerinden

Unutulurdu kabuk bağlayan yaralar
Olasılık hesapları olmasaydı

Düzensizlik düzeninden geriye
Örtü ve tortu kaldı.

Yaşıyorum
Umursamadan çevreyi
Sırtımda yalan kamburları taşımadan

Açık seçik, her şeyi
Ayna gerçekliğinde yansıtarak

Çarpıtmadan çarpıklıkları

Koyu inançlar duymadan yazıyorum

Ve
Yanımda Ya-ğmurum

Islanıyoruz ömrümüz kadar.

28 Kasım 2008

A. Eren Loğoğlu

Hiç yorum yok: